شیشه هوشمند خم

شیشه هوشمند خم

شیشه خم یا شیشه کرو شیشه ای که این روزها بسیار پرکاربرد شده به ویژه در مجتمع های تجاری اداری لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه منحنی تکنولوژی خاصی در تولید دارد که قیمت آن را بیشتر از سایر شیشه ها می کند. در این پست نگاه ویژه ای به شیشه خم هوشمند داریم که محصولی بسیار خاص و منحصر به فرد است که توسط گروه تولیدی شیشه هوشمند آیگلس در ایران عرضه می شود.

شیشه خم چیست؟

شیشه منحنی که به آن شیشه خم شده نیز گفته می شود نوعی شیشه است که به شکل مقعر یا محدب خم می شود. این شکل شیشه با گرم کردن مجدد آن روی یک قالب فلزی تا رسیدن به انحنای مطلوب به دست می آید، سپس می گذارند تا خنک شود تا شکل قالب را در خود حفظ کند.

شیشه هوشمند منحنی

شیشه هوشمند خم یا منحنی نوآوری جدیدی از شیشه هوشمند است که حریم خصوصی قابل تعویض را به شیشه خمیده می افزاید. یک روش برای داشتن شیشه هوشمند منحنی، به این صورت است که فیلم یا طلق هوشمند باید روی شیشه‌های موجود اضافه شود، اما استفاده از آن را به کاربردهایی که منحصراً برای طلق هوشمند توصیه می‌شود محدود می کند.

با این حال، پیشرفت‌های اخیر تحقیق و توسعه منجر به یک راه‌حل پایدار شده است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از محصولات شیشه‌های مات شونده، از جمله شیشه‌های ایمنی چند لایه را عرضه کند.
شیشه‌ هوشمند هنگام روشن و خاموش شدن از شفاف به مات تبدیل می‌شوند و حریم خصوصی را در صورت تقاضا فراهم می‌کنند. به سادگی با یک ریموت و فشردن یک دکمه و یا از طریق تلفن هوشمند خود یا یک فرمان صوتی شیشه فورا تغییر حالت می دهد. این به شما امکان می دهد شیشه منحنی خود را بدون هیچ گونه مصالحه ای در حفظ حریم خصوصی یا نور طبیعی به نمایش بگذارید. شیشه‌های هوشمند خم‌ همچنان به دو سوم نور طبیعی اجازه عبور می‌دهند همچنین نورهای UV و IR را مسدود می‌کنند و مانع تابش نور مضر خورشید می شوند.

این قابلیت ها استفاده از شیشه قابل تعویض منحنی را در مناطقی مانند اتاق‌های مرطوب، دوش‌ها، بیمارستان‌ها و حتی مناطقی با سطح تردد بالا فراهم می‌کند و راه‌حلی بسیار متنوع‌تر و در عین حال مقاوم تر ایجاد می‌کند که می‌تواند طیف وسیعی از نیازها را بسته به کاربرد برآورده کند.

این نوع شیشه برای کاربردهای شرکتی نیز عالی است، شیشه قابل تعویض منحنی پتانسیلی دارد که تقریباً با هر تم یا سبک طراحی داخلی مطابقت دارد و استفاده کلاسیک و مؤثر از شیشه منحنی را به عنوان یک ویژگی طراحی، بدون به خطر انداختن حریم خصوصی ارائه می دهد.

شیشه هوشمند منحنی یک راه عالی برای نشان دادن طرز فکر و ایدئولوژی،تفکر رو به جلو، معاصر و خارج از چارچوب شرکت شما است.

چیزی که این محصول را خاص می‌کند این است که انعطاف‌پذیری را به محصولات شیشه‌های هوشمند می‌ افزاید، که دارای مزایای مشخصات خاص خود هستند.  بعنوان مثال، با استفاده از شیشه‌های چند لایه هوشمند، طراحان میتوانند برای محیط هایی که مناسب نصب طلق هوشمند نیستند، مانند اتاق‌های مرطوب، دوش‌ها یا مناطقی با افت زیاد پیشنهاد طرح خاص بدهند. با استفاده از شیشه مات شونده منحنی، طراحان اکنون می توانند راه حلی برای حفظ حریم خصوصی شیشه منحنی تعیین کنند که الزامات بیشتری را برآورده می کند و فناوری Switchable را انعطاف پذیرتر و همه کاره تر از همیشه می کند.

این کار استفاده از شیشه را در مکان‌هایی که قبلاً کاربرد شیشه در آن فضا چالش برانگیز بوده است، امکانپذیر می کند. به عنوان مثال، برای حفظ حریم خصوصی در بیمارستان ها و داشتن بهداشت و ایمنی، شیشه هوشمند جایگزین بسیار مناسبی است و استفاده از طلق هوشمند در این فضاها مناسب نیست، زیرا تمیز کردن آن امکان آسیب به شیشه را در پی خواهد داشت. با شیشه هوشمند منحنی، حفاظت مورد نیاز اکنون قابل دستیابی است و طراح حق انتخاب سازه های شیشه ای را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی دارد.

شیشه قابل تعویض منحنی، یک راه الهام بخش برای ارتقاء و ویژه کردن یک فضا است. با فرم انحنایی که دارد چشم نوازی می کند و شما را به خود جذب می کند.

مزایای استفاده از شیشه خم چیست؟

شیشه منحنی همچنان یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال ساخت یک فضای بیرونی مدرن و فضای داخلی کاربردی هستند. با استفاده از این شیشه می توانید هر فضایی را بدون زحمت به فضایی فوق مدرن تبدیل کنید. این نوع شیشه کاربردهای بی پایان و فواید بی شماری دارد.

1. دلپذیر و شفاف از نظر زیبایی شناسی

اولین آیتمی که در مورد یک ساختمان با نمای شیشه ای نظر هر بیننده ای را جذب میکند زیبایی طراحی آن است. عمق ساختار منحنی به فضای داخلی، زیبایی و خلاقیت بی‌نظیر می‌دهد. در دستان یک معمار باتجربه، یک پنل شیشه ای منحنی فرصتی بی پایان را برای زیبایی، بدون غفلت از قابلیت های مهم ساختاری یک پروژه خاص ارائه می دهد. بطور کلی شیشه های منحنی برای نمای ساختمان شیک و هنرمندانه هستند.

2. ساختاری با دوام

شکنندگی شیشه‌های معمولی برای معماران یک مشکل بزرگ است. این جایی است که شیشه منحنی وارد عمل می شود. شیشه منحنی در برابر ضربه و بار وارده قوی و بسیار مقاوم است. شیشه ضخیم و با کارایی بالا می تواند یکپارچگی ساختاری ساختمان را تقویت کند. از طرفی ضخامت شیشه لمینت را نیز می توان کاهش داد تا وزن کلی شیشه کاهش یابد بدون اینکه بر استحکام تأثیر بگذارد.

 

3. به حداکثر رساندن جریان نور طبیعی

وقتی صحبت از معماری نو می شود، شیشه جایگزین خوبی برای سایر مصالح ساختمانی است. مناظر و زوایای خیره کننده بیرون از طریق پنجره ها قابل مشاهده هستند که برای کسانی که در داخل ساختمان هستند بسیار خوشایند است.

اگر به دنبال به حداکثر رساندن بهره گیری از نور که هدیه طبیعت می باشد، هستید، از یک دیوار شیشه ای منحنی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا در مصرف نور مصنوعی برای روشنایی فضا صرفه جویی کنید.

4. تنوع بسیار

به لطف منحصر به فرد بودن و تطبیق پذیری شیشه خم، این نوع شیشه به عنوان متریال اصلی در ساخت و ساز ساختمان محبوبیت زیادی به دست آورده است.

شیشه منحنی امکان این را دارد که به صورت سفارشی در اندازه‌های مشخص و همچنین در رنگهای مختلف برای مطابقت با نیازهای یک پروژه خاص ساخته شود. در واقع استحکام شیشه منحنی آن را بسیار متنوع کرده است.

5. پایدار و دوستدار محیط زیست

شیشه کاملا قابل بازیافت است، از این رو راه حلی مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست نسبت به سایر متریال هاست. علاوه بر این، شیشه به ورود نور طبیعی زیاد به داخل ساختمان کمک می کند و در عین حال با کاهش اشعه ماوراء بنفش، مانعی برای گرما می باشد. همه این ویژگی‌های طراحی داخلی پایدار به عملکرد بهتر ساختمان و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کنند.

6. بهداشتی

پذیرش شیشه خم در معماری چیزی است که فراتر از روند معاصر است. شیشه خم زمانیکه در طراحی سازه‌های داخلی مانند دیوار جداکننده شیشه‌ای و  یا در نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود، با ظاهری تمیز و مینیمالیستی همراه است. به همین دلیل است که اکثر ساختمان های مدرن، به ویژه بیمارستان ها، از شیشه منحنی استفاده می کنند.

شیشه منحنی یا شیشه خم برای نمای ساختمان

شکی نیست که معماران شیشه منحنی را بسیار دوست دارند. در حال حاضر، فناوری شیشه منحنی در معماری مدرن در سازه های پیچیده در اشکال و طرح های مختلف استفاده شده است. در واقع شیشه منحنی نقطه عطف کلیدی است که صنعت معماری شیشه را قوی‌تر از همیشه کرده است و معماران را قادر می‌سازد تا نماهای شیشه‌ای منحنی بسازند یا حتی از شیشه‌های هوشمند در نمای ساختمان ها استفاده کنند. پنجره شیشه‌ای هوشمند خمیده از نظر انرژی کارآمد است، اجازه کنترل شفافیت را می‌دهد، در پوسته‌های نما ظاهر می‌شود و فضا را بزرگ‌تر و وسیع‌تر نشان می‌دهد.

شیشه منحنی هوشمند برای حریم خصوصی داخلی

شیشه منحنی با خطوط چشم نواز فضاها را مدرن و خلاقانه جلوه می دهد. با این حال، تطبیق پنجره های سنتی ساده با شیشه خم شده می تواند بلحاظ نداشتن حریم خصوصی چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که شیشه منحنی هوشمند بدلیل داشتن حریم خصوصی داخلی، مدرن ترین حالت استفاده از شیشه منحنی است.

‌شیشه های منحنی، طراحی عاری از گوشه های مزاحم و خطوط منحرف کننده،  تکمیل کننده طراحی هر فضایی می باشند. این شیشه خاص برای اتاق‌های کنفرانس، کلینیک‌ها، بخش‌های پذیرش و به طور کلی پیامی از دنیای مدرن معماری و طراحی منتقل می کنند. با این حال، پس از سفارش و نصب شیشه خمیده، احتمالاً نمیخواهید آن را با پرده یا کرکره پنهان کنید، به‌ علاوه، این مدل ایجاد حریم خصوصی در پنجره‌ها می‌تواند برای انحنای شیشه شما گران تمام شود بدلیل اینکه شما هدفتان از شیشه منحنی به رخ کشیدن سازه و طراحی است. اما بنا بر شرایط و کاربری ممکن است گاهی اوقات حریم خصوصی نیاز داشته باشید. سپس راه حل چیست؟

بهترین مزایای استفاده از شیشه هوشمند منحنی

شیشه هوشمند منحنی محصولی جدید و منحصر به فرد از گروه تولیدی آی گلس که هوشمندی شیشه ها را به شیشه کرو یا منحنی اضافه کردیم تا در جاهای خاص از این محصول استفاده کنیم.

از آنجایی که شیشه هوشمند بعنوان تکنولوژی جدیدی که در دنیا ارائه می شود و قابلیتهایی که دارد به همراه پارتیشن های شیشه منحنی، طراحی فوق العاده ای را به فضا میبخشد، در این قسمت چند مورد از مزایای پارتیشن های شیشه هوشمند منحنی را ذکر کرده ایم.

1. پایداری انرژی

شیشه هوشمند منبع عالی انرژی سبز است که به ساختمان های تجاری و مسکونی کمک می کند تا هزینه های انرژی را کاهش دهند و در عین حال از محیط زیست از طریق کاهش انتشار کربن محافظت کنند. استفاده از فناوری پیشرفته شیشه هوشمند به گرمایش، سرمایش و روشنایی موثر ساختمان ها کمک می کند و در نتیجه باعث صرفه جویی بهتر انرژی و کاهش هزینه ها می شود.

2. کنترل انعطاف پذیر

شیشه‌های هوشمند حریم خصوصی فوری را فراهم می‌کنند و با یک سوئیچ ساده، پنجره، در یا دیوار شیشه‌ای هوشمند که قبلاً شفاف بود، مات می‌شود. پارتیشن های منحنی هوشمند، چه در اتاق کنفرانس شیشه ای و چه در محیط مسکونی در قسمت مستر یا سرویس بهداشتی یا حتی استخر استفاده میشود، که بهره وری، راحتی و رفاه ساکنین ساختمان را بهبود می بخشد.

 

شیشه هوشمند منحنی

 

3. مقاوم و بادوام

پارتیشن های شیشه ای هوشمند مقاوم هستند و به یکپارچگی ساختاری ساختمان می افزایند و در عین حال ایمنی افراد را افزایش می دهند. شیشه های هوشمند این پارتیشن ها با استفاده از تکنیک های تولید پیشرفته تولید می شوند که آنها را در برابر ضربات سارقان مقاوم می کند و امنیت ساختمان را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، از آنجایی که لایه هوشمند درون شیشه ها در ساخت دیوار منحنی شیشه‌ای هوشمند یا پارتیشن شیشه‌ای با کیفیت هستند، پارتیشن های شیشه ای هوشمند منحنی دوام بیشتری دارند.

4. عایق حرارت و صدا

عایق حرارتی و صوتی یکی از بزرگترین مزایایی است که شیشه های هوشمند برای یک ساختمان فراهم می کنند. شیشه هوشمند از اتصال دو لایه شیشه که لایه هوشمند بین آنها قرار گرفته و لمینت کردن آنها که انتقال گرما و صدا را به داخل و خارج از ساختمان محدود می کند، ساخته می شود. افزایش عایق حرارتی و صوتی شیشه هوشمند به کاهش هزینه ها و بهبود راحتی صاحبان املاک کمک می کند.

کاربردهای شیشه های خم در معماری

شیشه خم یا منحنی تفکری رو به جلو است. اشکال و طرح های منحصر به فرد شیشه کلید موفقیت سفارش های متنوع بسیاری است که Smart I Glass (SIG) می تواند تولید کند و به مشتریان خود ارائه دهد و با ایجاد تعامل بین فناوری‌های پیشرفته و سنتی، به یک سازه هویت ببخشد. شیشه های منحنی هم جذابیت چشمی و هم عملکردی را افزایش می‌دهند. انحنای شیشه خم شده علاوه بر زیبایی شناسی، باعث می شود در برابر بار وارده بسیار مقاوم شود و گزینه ای عالی برای کاربردهای ساختمانی باشد. شیشه منحنی در برابر نوسانات دما نیز از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

از طرفی فن آوری شیشه های هوشمند منحنی دارای کاربردهای ساختاری متعددی است، به عنوان مثال نورگیرهای گنبدی شیشه ای یا بعنوان دیوار شفاف در دفاتر یا هتل ها یا مال ها و مجتع های تجاری، درهای گردان، پنجره های بزرگ و نمای ساختمان ها .

پارتیشن شیشه هوشمند منحنی در دفاتر

شیشه هوشمند یک راه‌حل فوق‌العاده برای فضاهای شرکتی است که به حفظ حریم خصوصی محیط کمک می‌کند بدون اینکه سبک طراحی داخلی دستکاری شود. با توجه به ماهیت انعطاف‌پذیر و بالینی فناوری Switchable، می‌توان آن را به راحتی در اکثر سازه ها ادغام کرد، زیرا قابلیت نصب در اکثر فضاها را دارد. هنگامی که به حالت شفاف تغییر می کند، این فناوری دقیقاً مانند شیشه معمولی ارائه می شود، بنابراین، عملکرد قابل تغییر به شفاف و بالعکس نقشی را که شیشه در طراحی بازی می کند برجسته می کند.

با این حال، هنوز محدودیت‌های خاصی از فناوری Switchable وجود دارد و اینکه چگونه می‌توان آن را در طراحی های خاص ادغام کرد.

به عنوان مثال، اعطای قابلیت Switchable به شیشه منحنی به طور سنتی یک چالش بوده است. با توجه به فرآیندهای تولید گذشته محصولات شیشه ای قابل تعویض، آنها اغلب با مشخصات استاندارد شیشه تخت ساخته شده اند و نیازهای حفظ حریم خصوصی در پنجره ها یا پارتیشن های شیشه ای سنتی را برآورده می کنند. در کاربردهایی که نیاز به شیشه منحنی وجود دارد، استانداردهای صنعتی معمولاً استفاده از فیلم یا طلق هوشمند را توصیه می‌کنند که به شیشه‌های موجود اضافه شده و به فناوری اجازه می‌دهد تا به شکل شیشه خم در بیاید و محصولی با قابلیت حریم خصوصی منحنی ایجاد کند.

این نوع شیشه منحنی هوشمند مقاوم نبوده و بر خلاف شیشه های چند لایه هوشمند، کاربرد را منحصراً به محیط های بدون رطوبت محدود می کند. در صورتیکه شیشه هوشمند منحنی لمینت را در هر فضایی میتوان کار کرد و محدودیتی برای استفاده ندارد.

با نصب شیشه های منحنی مات شونده در اتاق های کنفرانس می توانید بین فضاهای باز و شفاف یک دیوایدر شیشه هوشمند ایجاد کنید تا برای جلسات با مشتریان و تیم ها حریم خصوصی داشته باشید.

شیشه های منحنی همچنین با افزایش حس فضای باز و ظرافت، در قسمت های پذیرایی و فضاهای مشترک تاثیر گذارند.

شیشه منحنی در کلینیک

بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی، مراکز درمانی زیبایی و اسپاها از شیشه‌های هوشمند استفاده می‌کنند، زیرا باعث می‌شود در حین ویزیت و درمان حریم خصوصی حفظ شود و فضا نیز بزرگ‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

شیشه منحنی در خانه ها

شیشه های هوشمند خم با تغییر حالت از مات به شفاف و بالعکس، فوراً هر خانه ای را لوکس تر و منحصر به فرد جلوه می دهند. ما از شیشه منحنی مات شونده خود در بسیاری از خانه ها در کاربردهای داخلی و خارجی استفاده کرده ایم.

تاثیر شیشه خم در نمای ساختمان ها

همانطور که طراحی های معماری مدرن را در ساختمان های مسکونی بیشتر و بیشتر مشاهده می کنیم، شاهد استفاده بیشتر از شیشه های منحنی در پنجره های مسکونی خواهیم بود. در طراحی سازه ها، شیشه منحنی جذابیتی فوق العاده خاص را به ارمغان می آورد.

شیشه خم در آسانسورها و پارتیشن ها و ویترین فروشگاه ها و نرده ها نیز کاربرد دارد.

وقت آن رسیده است که طراحی داخلی و خارجی خود را با شیشه هوشمند منحنی Smart Iglass به سطح جدیدی ارتقا دهید تا با دنیای همیشه در حال تکامل شیشه همراه شوید.

تمیز کردن شیشه خم هوشمند

شیشه هوشمند یا مات شونده را می توان به همان شیوه شیشه معمولی، با یک پارچه کمی مرطوب و محصولات تمیز کننده استاندارد تمیز کرد. با این حال، چند نکته ساده وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بعنوان مثال یک مورد اینکه زمان تمیز کردن شیشه باید در حالت خاموش باشد و آب اضافی روی سطح شیشه باقی نماند. اگر شیشه خیلی خیس شد، قبل از روشن کردن مجدد، تمام آب اضافی را پاک کنید. درست مانند شیشه معمولی، سطح می تواند توسط محصولات ساینده خراشیده شود و بنابراین هنگام تمیز کردن باید مراقب باشید.

نحوه سفارش شیشه خم هوشمند

در Smart  IGlass در زمینه شیشه خم هوشمند، ما دائماً پل های محدودیت‌ کار با شیشه را می شکنیم. ما همیشه در حال مطالعه، نوآوری و نهایت تلاش خود برای ایجاد راه حل های تغییر دهنده زندگی هستیم که آزادی طراحی بی سابقه ای را با شیشه به معماران، طراحان داخلی و سازندگان ارائه می دهد. همانطور که روند طراحی همچنان فضاها را از شکل های محدود گذشته دور می کند، انتظار داریم که شیشه های منحنی بیشتری را در طراحی های معاصر مشاهده کنیم. با تماس با تیم فروش مجموعه آیگلس می توانید سفارش خود را ثبت کند و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

پارامترهای مهم در سفارش شیشه خم

برای ساخت شیشه منحنی محدودیت هایی وجود دارد که به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

ضخامت شیشه ای که قرار است خم شود، چند لایه بودن، اندازه شعاع، زاویه منحنی، شیشه خم با زوایای مختلف قابل سفارش می باشد که حداکثر زاویه شیشه های منحنی 90 درجه است و با شعاع کوچک.

‌آنچه باید هنگام استفاده از شیشه هوشمند خمیده در طراحی خود بدانید:

پارامترهای ساخت: به هر گونه ویژگی محدود کننده در طراحی خود توجه داشته باشید.
نوع شیشه: چه نوع شیشه و با چه ضخامتی مد نظرتان است؟ آیا شیشه باید رنگی، دو جداره یا سه جداره باشد؟
اندازه گیری ها: علاوه بر طول و عرض شیشه، باید درک کاملی از زوایا و شعاع ها نیز داشته باشیم. معمولاً بهتر است قبل از سفارش، یک شیشه‌ کار اندازه‌گیری دقیق را انجام دهد.

نصب و راه اندازی شیشه های منحنی

وقتی نوبت به نصب شیشه‌ های منحنی می رسد پروسه پیچیده‌تر از شیشه های تخت است، با این حال تیم مجریان ما سال‌ها تجربه برای یک فرآیند نصب تخصصی دارند. پارامتر مهم این است که قبل از اینکه شیشه ی خم شما ساخته شوند، شعاع خم مورد نظر شما باید تعیین شود تا پروفیل نیز برای مطابقت با آن ابعاد خم شود.

قیمت شیشه هوشمند منحنی چقدر است؟

شیشه منحنی یک محصول شیشه ای سفارشی زیبا است، بنابراین ارزان نیست (و اگر هم باشد، کیفیت بالایی ندارد!). یک پنجره سفارشی که سازه اش شیشه منحنی باشد، اغلب بسیار گران است، اما اگر به خوبی طراحی شود، می تواند استفاده از سایر مصالح ساختمانی و در نتیجه هزینه کلی پروژه را کاهش دهد.

از آنجایی که شیشه خم هوشمند یا شیشه هوشمند منحنی یک محصول بسیار سفارشی است، قیمت گذاری برای هر پروژه بستگی به ابعاد، شعاع انحنا و سایر عوامل منحصر به فرد دارد. با این حال، قیمت شیشه هوشمند منحنی با توجه به پارامترهای مختلف متغیر است اما در مقایسه با خرید شیشه منحنی و افزودن پرده و کرکره به آن ارزان تر است.

در چند سال گذشته، تعداد پروژه های ساختمانی با استفاده از شیشه منحنی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این شیشه بسیار متنوع است و امکانات بی حد و حصری را برای دنیای طراحی به ارمغان آورده است. در حالی که شیشه های منحنی از فرآیند نصب پیچیده تری پیروی می کنند، ما چندین سال تجربه در نصب پیچیده ترین پروژه های پارتیشن بندی شیشه ای داریم! تیم نصب ما متعهد شده است تا پروژه شما را به بهترین نحو ممکن تکمیل کند. اگر محل کار شما شکل منحصر به فردی دارد، ما راه حل های زیادی برای بهبود آن داریم. برای اطلاعات بیشتر، لطفا همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید. همراه با اطلاعات بیشتر در مورد طرح های شیشه ای، تیم دوستانه ما می توانند بهترین راه حل را برای فضای شما، طبق بودجه مورد نظرتان و هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید را خدمتتان داشته باشیم.

اگر علاقه مند به ساخت ساختمانی با ویژگی های پیشرفته هستید، از محصول شیشه  منحنی هوشمند Smart Iglass برای پروژه خود استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید. تیم ما افراد و کارشناسان آموزش دیده ای هستند که بسیار خوشحال خواهند شد که شما را در تحقق ایده های طراحی تان همراهی کنند.