کف شیشه ای

کف شیشه ای

کفپوش شیشه ای

اگر به دنبال ایجاد یک طراحی هیجان انگیز در یک خانه لوکس، اداره یا ساختمان عمومی هستید، نصب یک سیستم کف شیشه ای بلیط برنده شماست. جذابیت کف‌های شیشه‌ای را به سختی می‌توان انکار کرد.

اگر آماده‌اید که فضای داخلی خود را با کف شیشه‌ای زیبا کنید، این مقاله را بخوانید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

ساختار کفپوش های شیشه ای

کف‌های شیشه‌ای از شیشه‌های چند لایه تقویت شده نشکن و مقاوم در برابر حرارت ساخته می‌شوند. استحکام این نوع شیشه چندبرابر شیشه آنیل شده است، بنابراین می توانید به دوام و مقاومت آن در برابر ضربه اعتماد کنید.

این کفپوش ها می توانند با شیشه شفاف یا نیمه شفاف و یا شیشه هوشمند ساخته شوند. از شیشه شفاف زمانی استفاده می شود که ویوی منظره بالا یا پایین مفید باشد و نمیخواهیم دید آن فضا را از دست بدهیم، در حالی که از شیشه نیمه شفاف برای حفظ حریم خصوصی استفاده می شود. با شیشه های هوشمند نیز میتوان هردو قابلیت را در کسری از ثانیه داشت هم شفاف و هم مات، فقط با فشردن یک دکمه.

یکی دیگر از مزایای کفپوش شیشه ای سفارشی بودن آن است. چه فضای شما کوچک باشد چه بزرگ، شیشه را می توان در اشکال و اندازه های سفارشی طراحی کرد تا متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما باشد.

کف شیشه ای

آیا کف های شیشه ای ایمن هستند؟

اگر تا به حال روی یک کف شیشه ای قدم گذاشته باشید، تردیدی را که بسیاری از مردم اغلب تجربه می کنند، درک می کنید. خوشبختانه، لازم نیست نگران افتادن از سیستم کفپوش شیشه ای باشید. کف شیشه ای با طراحی مناسب با یک تا دو لایه لمینیت ضخیم طراحی می شود. بنابراین، کاملا ایمن هستند.

آیا کف های شیشه ای لغزنده هستند؟

برخی از افراد نگران این هستند که کف شیشه ای چقدر می تواند لغزنده باشد. از آنجایی که شیشه یک سطح صاف است، پتانسیل لغزندگی را دارد. به همین دلیل، برروی بیشتر پنل های کف شیشه ای یک لایه موج‌دار کار می شود تا لغزندگی به صفر برسد.

آیا می توان از کفپوش شیشه ای در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد؟

کاربردهای عملی زیادی از کفپوش شیشه ای، هم در داخل و هم در فضای باز وجود دارد. یکی از کاربردهای منحصر به فرد و جالب استفاده از کف شیشه ای استفاده در سقف است که در فضای بیرون است. شیشه را می توان از شیشه مقاوم در برابر آب یا ضد آب ساخت تا عمر آن را افزایش دهد. این سیستم‌های کف‌پوش به نور اجازه می‌دهند تا در پاسیوی پایین یا سایر مناطق فضای داخلی جریان داشته باشد.

آیا کف های شیشه ای به راحتی خراش دار می شوند؟

درست مانند سایر متریال های کفپوش، امکان خراش شیشه وجود دارد. طول عمر یک کف شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی، شیشه یک ماده مقاوم و سخت سایش است که قابلیت دوام چندین ساله را دارد.

کفپوش شیشه ای معمولاً چقدر هزینه دارد؟

اگرچه شیشه ارزان ترین گزینه بعنوان کفپوش در بازار نیست، اما هنوز هم مقرون به صرفه ترین است. قیمت کفپوش شیشه ای بر اساس برخی از عوامل زیر متفاوت است:

  • نوع شیشه
  • ضخامت
  • پرداخت ضد لغزش
  • پوشش ضد خراش
  • سیستم پشتیبانی
  • اندازه شیشه های جداگانه
  • نصب و راه اندازی

    از آنجایی که این کفپوش ها به صورت سفارشی ساخته می شوند، کارشناسان می توانند در حد بودجه شما برای طراحی سیستم کفپوش رویایی شما اقدام کنند.

آیا کفپوش شیشه ای برای من مناسب است؟

کف شیشه ای

اگر ظاهر شیشه و کاربرد آن را دوست دارید با توجه به مزایایی که در زیر آورده ایم میتوانید تصمیم تان را قطعی کنید.

بهتر است بدانید که شیشه مزایای زیادی دارد، از جمله:

ظرافت: استفاده از شیشه در ساخت و ساز به طور خودکار به هر ساختمانی سبک و ظرافت می بخشد. از آنجایی که شیشه به نور اجازه می دهد تا به راحتی به فضای داخل جریان یابد، محیط را به فضای جذاب تری تبدیل می کند.

وسعت و بزرگی: ترکیب نور و شیشه باعث می شود اتاق ها بزرگتر و جادارتر به نظر برسند. بدین ترتیب نور اضافی، حس محیط بزرگتر را به افراد القا می کند.

کاربردهای متنوع: از آنجایی که شیشه بسیار متنوع است، به راحتی می توان آن را در هر فضایی گنجاند. چه در فضای مسکونی چه دفتر کسب و کار خود بگنجانید، این کفپوش ها به فضا روح می بخشند.

نصب آسان: پنل های کفپوش طوری نصب و جاسازی می شوند که بتوان به صورت جداگانه آنها را نصب و تعویض کرد. هنگامی که روی یک سیستم کفپوش شیشه ای سرمایه گذاری می کنید، می توانید مطمئن باشید که نتیجه کار بصورت یک سیستم یکپارچه خواهد بود.

عایق: به دلیل شفافیت شیشه، بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند که عایق خوبی نیست. در صورتیکه انواعی از شیشه بدلیل لایه های میانی عایق بسیار مناسبی هم برای اشعه های مضر خورشید و هم برای گرما و نور خورشید می باشند و در این موارد شیشه به عنوان یک عایق فوق العاده است. بنابراین شیشه می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبوض برق کمک کند.

حفظ گرما:کفپوش های شیشه ای به حفظ گرما در اتاق های یک ساختمان کمک می کنند. شیشه همچنین ضد آب و نسوز است، بنابراین می توانید از سطح حفاظت و دوام آن اطمینان داشته باشید.

تمیز کردن و نگهداری آسان: کفپوش های شیشه ای براحتی قابل تمیز کردن هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

بادوام و ایمن: برخی افراد در مورد نصب کفپوش شیشه ای تردید دارند زیرا نگران مقاومت و دوام آن هستند. خوشبختانه، کف‌های شیشه‌ای معمولاً از شیشه‌های مقاوم ساخته می‌شوند، به این معنی که می‌توانند فشارهای زیادی را تحمل کنند و به خوبی در برابر سایش و شکستن مقاومت کنند.

کاربردهای کف شیشه ای:

+ بالکن کف شیشه ای
+ کت واک کف شیشه ای
+ لابی کف شیشه ای
+ شیروانی کف شیشه ای
+ نورگیر کف شیشه ای
+ پله کف شیشه ای
+ پل شیشه ای

اگر میخواهید ساختمان خانه یا اداره خود را با کفپوش شیشه ای زیباتر کنید، به متخصصان Smart I Glass نیاز دارید. هنگامی که I Glass را انتخاب می کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا ما انتخاب درستی برای تمام نیازهای طراحی و نصب شیشه شما هستیم. برای خدمات ممتاز، طراحی های چشمگیر، و محصولات ایمن و مطمئن، تکنسین های متخصص ما در خدمت شما هستند!

برای تعیین وقت مشاوره امروز با بهترین تیم تعمیر و تعویض شیشه ایران و خاور میانه، با تیم  آیگلس تماس بگیرید!

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *