شیشه هوشمند دفتر وکالت

چگونه شیشه هوشمند دفتر حقوقی شما را متمایز می کند

شیشه هوشمند دفتر وکالت

شیشه هوشمند دفتر وکالت به زودی یک ضرورت و یک راه حل ایده آل برای این شرکتها میشود. حفظ حریم خصوصی در صورت تقاضا، ظاهر مدرن و گزینه های سفارشی سازی آن را به سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای هر دفتر حقوقی تبدیل می کند. بهره وری و طراحی دفتر وکالت خود را با شیشه و فیلم هوشمند بهبود ببخشید. در این مقاله آورده ایم که چگونه Smart Glass می تواند دفتر وکالت شما را متمایز کند.

فناوری شیشه‌های هوشمند انقلابی در طراحی داخلی و عملکرد فضاهای مختلف به‌ویژه ساختمان‌های تجاری و ادارات ایجاد کرده است. به‌ویژه شرکت‌های حقوقی که اغلب نیاز به فضای خصوصی برای صحبت با طرفین پرونده خود دارند، شیشه هوشمند یک راه‌حل ایده‌آل می باشد.

به عنوان صاحب یک شرکت حقوقی، اهمیت حفظ حریم خصوصی و رازداری در جلسات مشتریان خود را می دانید. همچنین می‌دانید که ظاهر دفترتان چه تأثیری بر مشتریان و کارمندان بالقوه دارد. پس برای حصول شرایط کاری ایده آل می توانید طراحی دفتر وکالت خود را با شیشه قابل تعویض مدرن کنید و آن را از بقیه متمایز کنید.

در زیر یک ویدیو از یک دفتر حقوقی آورده ایم که فیلم هوشمند را در دفتر وکالت خود نصب کرده است:

https://www.youtube.com/watch?v=c8HnmrzwWJs&t=16s

حریم خصوصی بر حسب تقاضا

Smart Glass امکان حفظ حریم خصوصی در صورت تقاضا را فراهم می کند، که نگرانی قابل توجهی برای هر شیشه هوشمند دفتر وکالت است. با فناوری Smart Glass، دیوارها یا پارتیشن‌ها را می‌توان در عرض چند ثانیه از حالت شفاف به مات تبدیل کرد و شرایط محرمانه و پرایوسی را برای جلسات و مکالمات فراهم کرد.

همچنین استفاده از شیشه هوشمند می تواند حواس پرتی را کاهش دهد، بهره وری را افزایش دهد و شرکت حقوقی شما را حرفه ای تر و مدرن تر جلوه دهد. عملکرد آن هم به این صورت است که زمانیکه در حالت مات است می توانید حریم خصوصی و عایق صوتی برای فضا ایجاد کنید و هنگامی که آنها را در حالت شفاف قرار می دهید، نور طبیعی را وارد فضا می کند و آن را بزرگتر، روشن تر و پیچیده تر نشان می دهند.

علاوه بر این، با شیشه های هوشمند قابل تعویض، دیگر لازم نیست نگران گرد و غبار و مواد حساسیت زا باشید که با روش های سنتی پنجره مانند پرده یا کرکره ارائه می شود. شیشه حریم خصوصی نیز هرگز از مد نمی افتد و دفتر وکالت شما را قدیمی نمی کند.

یک نگاه مدرن

شیشه‌های هوشمند علی رغم دیوارها که فضاها را از هم جدا می کنند، در حالت شفاف اتصال بین فضاها را ارائه می‌دهند که حس انسجام را به محیط اداری شما می‌ دهد. زمانیکه شیشه ها ی هوشمند مات هستند هم، اتاق‌های کنفرانس می‌توانند از حالت باز و متصل به خصوصی و محرمانه تبدیل شوند و برگزاری جلسات کاری را آسان‌تر می‌کنند.

این سطح از انعطاف‌پذیری همان چیزی است که شیشه‌های هوشمند را منحصر به فرد می‌کند، به‌ویژه در زمینه قانون، جایی که جلسات می‌تواند شامل بحث‌های معمولی تا بحث‌های بسیار محرمانه باشند.

شیشه قابل تعویض با طرح های سفارشی

در گروه تولیدی Smart IGlass ، ما توانایی ارائه طیف وسیعی از محصولات قابل تنظیم را برای هر فضایی داریم. اجرا و هوشمند کردن هم به دو صورت امکانپذیر است. محصول فیلم هوشمند را می توان روی شیشه های موجود اعمال کرد و شیشه های موجود را به شیشه قابل تعویض تبدیل کرد . روش اجرای لمینت هوشمند نیز وجود دارد که برای ساخت و ساز های جدید ترجیح داده می شود و حاوی لایه PDLC قابل تعویض است که بین دو لت شیشه قرار گرفته و لمینت میشود .

علاوه بر ارائه حریم خصوصی در صورت تقاضا، Smart IGlass این توانایی را دارد که طرح‌های قابل تعویض سفارشی و یا آرم ها و طرح های هنری را روی شیشه ایجاد کند.

کنترل و نگهداری آسان و مقرون به صرفه

کنترل شیشه هوشمند و فیلم هوشمند را می توان از طریق سوئیچ دیواری، ریموت، گوشی هوشمند یا حتی با فرمان صوتی انجام داد. تصور کنید که وارد دفتر وکالت خود می شوید، و تنها با چند کلمه، دیوارهای شیشه ای هوشمند شما شفاف می شوند و به شما امکان می دهند به طور یکپارچه در سراسر فضای خود حرکت کنید.

شیشه و فیلم های هوشمند Smart IGlass به راحتی تمیز می شوند. آنها مانند شیشه های معمولی با مایع شیشه پاک کن رقیق و غیر اسیدی و پارچه نرم تمیز می شوند که بسیار ساده تر از گردگیری پرده ها و یا خشک شویی کردن آنها است.

محاسبه قیمت محصول

‌کارشناسان تیم آیگلس برای محاسبه قیمت پروژه شما، فقط باید ابعاد شیشه مورد نظر را بدانند و اینکه به کدام محصول علاقه دارید، شیشه هوشمند یا فیلم هوشمند. بدیهی است که فیلم هوشمند از شیشه هوشمند ارزانتر است اما ایمنی و طول عمر شیشه هوشمند بیشتر است و اینکه فیلم هوشمند محدودیت اجرا در محیط مرطوب و بیرونی را دارد.

نحوه سفارش شیشه حریم خصوصی برای دفتر وکالت

شیشه‌های هوشمند ظاهری واقعاً مدرن، پیچیدگی و تعادل بین فناوری و طراحی را ارائه می‌دهند که در بازار امروزی اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین می توانند تأثیر قابل توجهی بر نحوه ارتباط شما و حرفه ای بودن شرکت شما داشته باشد و باعث تمیز شما از رقبایتان می شود.

پیشنهاد می شود روی بهره‌وری شرکت حقوقی خود سرمایه‌گذاری کنید و با شیشه‌های هوشمند ظاهری پیشرفته به آن ببخشید. امروز با Smart IGlass تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مورد چگونگی کمک به مدرن سازی دفتر وکالتتان به شما بهترین مشاوره را بدهند.

‌منابع :

 

https://www.smartglasscountry.com/news/smart-glass-law-office

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *